Bývalý marketingový šéf Bethesdy priznal, že považoval názov za záťaž, no jeho snaha neuspela. Vydanie hry Prey v roku 2017 vyvolalo otázky, pretože nemalo žiadnu súvislosť s pôvodnou hrou Prey z roku 2006 ani so zrušeným pokračovaním Prey 2. Pete Hines teraz priznal, že tvrdo bojoval proti použitiu názvu Prey, no neuspel.
„Rozčúlil som viacerých ľudí, pretože som bojoval proti tomu názvu. Môj tím cítil, že namiesto propagácie hry budeme musieť vysvetľovať, prečo sa volá Prey. Ľutujem, že som túto bitku prehral,“ povedal Hines pre dbltap. Dodal, že nikto nebojoval viac než on, ale nakoniec musel rozhodnutie akceptovať.
Režisér hry Raphael Colantonio pre GameSpot ešte v roku 2016 vysvetlil, že názov považoval za tematicky vhodný: „Je ťažké nájsť dobrý názov pre hru. Prey znie dobre, a keďže ide o mimozemšťanov na vesmírnej stanici v FPS štýle, dávalo to zmysel.“ Podľa neho sa základná idea dostatočne podobala koreňom série, aby názov fungoval.
Prey 2 od Human Head Studios bolo zrušené v roku 2014. Pôvodná hra Prey vyšla v roku 2006 na PC a Xbox 360. Pete Hines medzitým po odkúpení Bethesdy Microsoftom odišiel do dôchodku.