Mafia: Domovina prekonala očakávania. Nižšia cena sa firme vyplatila

Dominik Cenkner

Aj keď najväčšou správou z finančnej prezentácie Take-Two Interactive bolo ďalšie odloženie GTA 6, generálny riaditeľ Strauss Zelnick nezabudol spomenúť aj iný úspešný titul – Mafia: Domovina.

Prequel, ktorý hráčov zavedie na Sicíliu začiatkom 20. storočia, ponúkol lineárny príbeh a zaujal priaznivcov naratívnych hier. Zelnick pochválil rozhodnutie vývojárov znížiť cenu – hra sa totiž predáva za 50 eur namiesto bežných 70 až 80 eur. Podľa neho išlo o riskantný krok, no napokon sa jasne vyplatil.

- Reklama -

Titul od štúdia Hangar 13, ktoré má pobočky aj v Prahe a Brne, prekonal interné očakávania. Zelnick zdôraznil, že úspech Domoviny potvrdzuje existenciu trhu pre kvalitne spracované príbehové hry. „Naša domnienka sa potvrdila – keď hráčom ponúknete silný príbeh, výborné spracovanie a férovú cenu, výsledok sa dostaví,“ uviedol pre portál The Game Business.

Fanúšikovia príbehových hier sa majú na čo tešiť. Zelnick naznačil, že v Hangare 13 už vznikajú nové projekty s filmovým nádychom. Budú síce menšieho rozsahu, no zamerané na atmosféru a rozprávanie, podobne ako Mafia: Domovina. Týka sa to nielen ďalších častí série Mafia, ale aj úplne nových kreatívnych projektov od Take-Two a 2K Games.

Mimochodom, hru sme pred časom aj recenzovali. Koľko bodov sme jej udelili? Prečítajte si v našej textovej recenzii, stačí kliknúť >>>TU.

- Reklama -
- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x