Ako to bolo s príbehovým rozšírením GTA V? „Nedosiahlo by úspech ako online,“ hovorí kameraman

Dominik Cenkner Dominik Cenkner

Hoci bol piaty diel série Grand Theft Auto masívny hit, nikdy sa nedočkal žiadneho singleplayerového rozšírenia. Vlastne práve preto, že bolo GTA V taký veľký hit, tak sa ich nedočkalo. Ako vyplynulo z rozhovoru Youtubera SanInPlay s virtuálnym kameramanom Josephom Rubinom, multiplayerové GTA Online zarábalo toľko peňazí, že bolo zbytočné DLC produkovať.

Keď vyšlo GTA Online, bola to taká dojná krava a ľudia si to tak užívali, že bolo ťažké argumentovať, že by DLC mohlo takýto úspech prekonať,

uviedol v rozhovore Rubin

Ten pracoval na samostatnom DLC, ktorého podstatnou súčasťou bol Steven Ogg, predstaviteľ Trevora. Pravdepodobne teda išlo o DLC Agent Trevor, ktoré prezradil únik zdrojového kódu GTA V. Dodatočný obsah bol zhruba v polovici vývoja, než ho Rockstar zatrhol.

- Reklama -

Myslím, že veľa plodov našej práce skončilo v GTA Online. Podľa môjho názoru bolo toto DLC veľmi dobré. Ľudia z nášho tímu potom pracovali na GTA Online a Red Dead Redemption 2

priblížil Rubin

Podľa svojho profilu na LinkedIn Joe Rubino pracoval pri Rockstar medzi rokmi 2010 a 2016. Ako virtuálny kameraman a kinematograf sa podieľal aj na Max Payne 3 a Red Dead Redemption 2. Rockstar teraz pracuje na Grand Theft Auto VI, ktoré nás čaká na jeseň budúci rok na PS5 a Xbox Series S/X.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x