Reklamy priamo v hrách nie sú žiadna neznáma a ani prekvapením. Stačí si napríklad zahrať akýkoľvek športový titul a presvedčíte sa na vlastné oči. Väčšinu športov nám do hernej podoby privádza práve EA, nie je teda žiadnym prekvapením ani to, že posledný problém s reklamou mala hra práve od nich.
Ide o titul UFC 4, ktorý vyšiel 14. augusta. V ňom majú hráči možnosť, alebo skôr nutnosť pozrieť si reklamu na nový seriál The Boys z produkcie Amazonu. Reklama sa prehráva vždy na začiatku a konci opakovaného záberu. Hráči však dávajú jasne najavo, že takáto reklama im po chuti nie je. Dôvod je jednoduchý – prečo by sme sa mali pozerať na reklamy v hre, ktorú sme si kúpili za plnú sumu?
Electronic Arts už k tomuto problému vydalo aj stanovisko pre portál Eurogamer. V ňom hovoria, že reklamu v hrách môžeme vidieť na určitých miestach v menu, alebo v ringu. V prípade iných hier aj priamo na ihrisku. “Zo spätnej väzby fanúšikov je nám jasné, že takáto reklama nemá v našej hre miesto. Bola odstránená a za všetky nepríjemnosti sa hráčom ospravedlňujeme,” hovorí EA v stanovisku.
“Sme si vedomí aj toho, že niečo také sme mali s hráčmi prediskutovať pred vydaním hry. Chceme, aby mali hráči z hry EA SPORTS UFC 4 čo najlepší zážitok a preto sa nič také v budúcnosti nebude opakovať,” prisľúbili na záver.
Nie je to prvýkrát, čo sa EA snaží experimentovať s reklamami vo svojich hrách. Po tomto feedbacku by však mohli mať jasno aspoň jednej veci, že hráči z toho veľmi nadšení nie sú.
[…] ktoré sa do hier pre jedného hráča dostávajú pomerne často. Ako príklad môžeme uviesť spoločnosť EA a ich UFC 4. Zatiaľ sa však zdá, že Cyberpunk 2077 ponúkne minimálne podobnú podporu ako The Witcher 3, […]