Ako ukázali vývojári Inflexion, zmyslom herných konferencií nemusí byť za každú cenu len odhalenie niečoho nového, na čo sa upnú oči hráčov, ale aj opačne – prísť s odkladmi toho, o čom už dlhšiu dobu vieme. Na Opening Night Live urobili koniec koncov práve to, aj keď to nie je úplne príjemné. V rámci svojej krátkej upútavky na Nightingale informovali o tom, že počas vývoja došlo k ďalšiemu odkladu.
Podľa nového videa, ktoré o odklade informuje, vyjde chystaná akcia až 22. februára 2024, a to navyše v skôr oznámenom predbežnom prístupe. Ide tak o vcelku výrazné oneskorenie, kedy pôvodný plán mal vyjsť už o roky skôr. Pôvodné načasovanie early accessu bolo štúdiom totiž zamýšľané už na rok 2022, načo sa oznámilo, že sa hra odkladá na prvú polovicu roku 2023.
Dôvodom vtedajšieho odkladu bol prechod z Unreal Enginu 4 na Unreal Enginu 5, ktorý mal pomôcť so skrášlením titulu. Príčinou toho súčasného odkladu je potom niečo iné. Vývojári sa snažia, aby finálna verzia bola čo možno najlepšia.
„Po rokoch obetavej práce tímu s nadšením oznamujeme, že Nightingale vstúpi do predbežného prístupu s dátumom 22. februára 2024,“ uviedol autor Aaryn Flynn, generálny riaditeľ Inflexion Games a bývalý šéf BioWare.
Ako Flynn priznáva, tento dátum je skutočne o niekoľko mesiacov neskôr, než sami dúfali, ale ako štúdio si vraj zakladajú hlavne na kvalite dodaného produktu a tiež spokojnosti hráčov.
„Chceme zaistiť, aby hra splnila očakávania našej vlastnej komunity, ktorá hrala pri doterajšom vývoji zásadnú úlohu. Snažíme sa o to, aby Nightingale nielen naplnil našu vlastnú víziu, ale aj aby sa stal ceneným miestom, ktoré budú naši hráči [v PvE otvorenom svete] preskúmavať a objavovať so svojimi priateľmi po mnoho ďalších rokov.“
Ako sme už spomenuli, Nightingale je vo svojom jadre hlavne PVE hra o prežití v otvorenom fantasy svete. Hrať ju je možné sólo alebo v kooperácii, kedy možnosťou treba stavať, vyrábať aj bojovať, zatiaľ čo sa vydávate cez mystické portály do rôznych fantastických ríš.