„Nevyšlo to a nezapadlo“. DLC Elden Ring’s Shadow Of The Erdtree malo byť súčasťou základnej hry

Mário Gurský Mário Gurský

Ako sa očakávalo, nové rozšírenie hry Elden Ring od spoločnosti FromSoftware, Shadow of the Erdtree, rozdeľuje hráčov kvôli svojej náročnosti. Soulslike puristi si potrpia na to, aby bola hrateľnosť čo najtrestnejšia, zatiaľ čo príležitostní Tarnished si vydýchli, že majú v arzenáli nový systém požehnania, ktorý im boj trochu uľahčil.

DLC preverí nielen bojové schopnosti, výdrž a silu postavy hráčov, ale vyplní aj mnohé medzery v lore. Navyše prostredie rozšírenia, the Land of Shadow, bolo v základnej hre skryté na očiach v rámci mapy Lands Between, a toto odhalenie teraz dáva zmysel vzhľadom na to, že príbeh Shadow of the Erdtree mal byť pôvodne súčasťou základnej hry.

- Reklama -

V rozhovore pre CNET dostal Hidetaka Miyazaki, prezident spoločnosti FromSoftware a riaditeľ hry Elden Ring, otázku o originálnych zážitkoch v hre Shadow of the Erdtree, s ktorými sa hráči v Elden Ringu ešte nestretli. Riaditeľ uviedol, že rozšírenie dopĺňa príbeh hry Elden Ring, a potvrdil, že obsah DLC mal byť pôvodne v základnej hre.

Pri rozhovore o Miquellinom príbehu sa Miyazaki podelil o to, že vývojári zo spoločnosti FromSoftware dúfali, že tento príbeh bude súčasťou základnej hry, ale nikdy sa to nepodarilo. „Povedal by som, že samotný príbeh bol niečo, čo sme pôvodne dúfali zaradiť do základnej hry, ale jednoducho to nevyšlo a nezapadlo.“

Bolo zaujímavé zistiť, že tento príbeh mohol byť súčasťou hlavnej hry, avšak oddelenie Miquellinho oblúka poskytlo vhodný obsah pre rozšírenie. Miyazaki pokračoval: „Výsledkom je, že celý príbehový oblúk Miquelly, ktorý je súčasťou pôvodného lore, je niečo, čo DLC skúma pomerne dôkladne.“

- Reklama -

Pokiaľ ide o príspevok tvorcu Hry o tróny Georgea R. R. Martina k príbehu o Prsteni Eldenov, Miyazaki chcel potvrdiť, že spisovateľ mal podiel aj na príbehu DLC: „Len aby nedošlo k zmätku medzi divákmi, chcem zopakovať, že príbeh DLC, to nie je tak, že George R. R. Martin zložil niečo nové alebo odlišné od toho, čím prispel v základnej hre.“

Pri vytváraní príbehu Elden Ring, Martin a tím FromSoft zmapovali základnú hru a obsah DLC ako jeden príbeh, ale neskôr sa rozhodli preformulovať druhú časť. „Ak niečo, tak lore a mytológiu sveta, ktorú vidíte v Elden Ring. Dokonca vytvoril lore, ktorý pokrýva DLC – len sme ho nemohli dať do pôvodnej hry. Takže takmer uzatvárame slučku, pokiaľ ide o jeho prínos v podobe DLC.“

Mijazaki, ktorý sa ponoril do príbehu, ktoré na fanúšikov čakajú v hre Shadow of the Erdtree, verí, že DLC „poskytuje oveľa viac kontextu a oveľa viac odpovedí na teórie ľudí a útržkov informácií, ktoré ľudia zažili prostredníctvom hlavnej hry“.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x