Len včera sme vás informovali o uniknutom, takmer 20-minútovom, videu s gameplay zábermi z očakávanej heist akcie. Ťažko povedať, či vývojári reagovali na tento únik, ale tak či onak sa v rámci svojej relácie na YouTube podelili o ďalšie informácie z Payday 3.
Štúdio Starbreeze uvoľnilo vývojársky denníček, v ktorom poskytlo odpovede na nespočetné množstvo otázok. Jedným z tematických okruhov bola aj náročnosť. Dizajnér Miodrag Kovačević oznámil, že bude na výber z celkom štyroch úrovní, k dispozícii bude normálna, ťažká, veľmi ťažká a potom špeciál v podobe režimu Overkill.
Normálna je určená pre úplných zelenáčov, ktorí si potrebujú ohmatať základné princípy. Ťažkú označil ako východiskovú obtiažnosť, veľmi ťažká je ďalšou zastávkou pre hráčov s ujasnenými prioritami ohľadom výbavy a taktiky. Práve tu by mali zaparkovať veteráni. Overkill potom skrýva malé peklo na zemi, maximálnu výzvu, pri ktorej sa zapotia aj tí najskúsenejší.
Kovačević doplnil, že sa v rámci vyššej náročnosti nezmení úroveň zdravia nepriateľských jednotiek, zato ich ale bude oveľa viac. Navyše budú strieľať máličko ostrejšie projektily (obrazne povedané), pretože budú udeľovať vyššie poškodenie, tiež by mali byť presnejšie. Autori dúfajú, že takto podporia kooperáciu medzi rôzne skúsenými hráčmi.
Payday 3 dorazí 21. septembra na PC a konzoly PlayStation 5 a Xbox Series, hneď v deň vydania sa objaví aj v ponuke Game Passu.