Sony pokračuje v plánoch s live service hrami. Bungie prejde plne pod PlayStation

Dominik Cenkner

Sony sa nevzdáva svojich ambícií v segmente live service hier, aj napriek doterajším neúspechom. Informuje o tom VGC, ktoré prinieslo vyjadrenia finančnej riaditeľky spoločnosti Lin Tao počas prezentácie finančných výsledkov. Tá priznala, že firma chce z minulých chýb vyťažiť skúsenosti a priniesť plynulejšiu a efektívnejšiu produkciu.

Live service segment zatiaľ pre Sony nebol úspešný – dôkazom je fiasko strieľačky Concord, ktorá skončila už po menej ako dvoch týždňoch, pričom bolo následne zrušené celé štúdio Firewalk. Zrušených bolo aj viacero ďalších projektov a hra Marathon od štúdia Bungie sa odložila na budúci rok. Napriek tomu Sony plánuje v tejto oblasti pokračovať, hoci opatrnejšie.

- Reklama -

Kľúčovou zmenou je, že Bungie sa stane plne integrovanou súčasťou PlayStation Studios. Štúdio tak stratí nezávislosť, ktorú malo od akvizície, a všetky rozhodnutia budú priamo pod kontrolou Sony. Podľa Tao ide o dôsledok reorganizácie a snahy lepšie riadiť projekty, najmä vzhľadom na priebeh vývoja Marathonu, ktorý nenapreduje podľa očakávaní.

Medzi úspechy v tomto segmente môže Sony zaradiť napríklad Helldivers 2, Gran Turismo 7 či Destiny 2 (práve od Bungie). Do budúcna má v pláne priniesť nové tituly – okrem už spomínaného Marathonu aj Fairgame$ od Haven Studios, hoci štúdio nedávno opustila jeho zakladateľka Jade Raymond. Obe hry by mali vyjsť do marca 2026.

- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x