Budúcnosť Falloutu ožíva Toddovými slovami, kým televízna séria naberá na sile

Mário Gurský

Budúcnosť Falloutu znovu rozprúdila diskusie po vyjadreniach šéfa Bethesda Game Studios, Todda Howarda. Ten naznačil, že séria patrí medzi projekty, ktorým sa štúdio venuje najintenzívnejšie, a to aj napriek tomu, že nový hlavný diel zatiaľ oficiálne neoznámilo.

Howard sa vyjadril v rozhovore pre Game Informer v čase, keď druhá séria televízneho Falloutu vstúpila do vysielania a značka zažíva jeden z najsilnejších momentov v histórii.

- Reklama -

Fallout má plný tím už roky

Todd Howard vysvetlil, že Bethesda nikdy neprestala pracovať na Falloute. Pripomenul, že štúdio má na sérii plnohodnotný tím už dlhý čas, hoci posledný veľký singleplayerový diel vyšiel ešte v roku 2015. Vývojári sa dlhodobo venujú najmä online titulu Fallout 76, ktorý štúdio podporuje od jeho problematického vydania.

Podľa Howarda však tím nerobil výhradne na tomto projekte. „Fallout je značka, na ktorej robíme viac než na čomkoľvek inom,“ povedal Howard. Zároveň potvrdil, že niektoré projekty súvisiace so sériou zatiaľ nemôže oznámiť.

Elder Scrolls 6 má prednosť, Fallout čaká

Howard otvorene priznal, že väčšina interného tímu sa momentálne sústreďuje na The Elder Scrolls VI. Bethesda už skôr potvrdila, že Fallout 5 príde až po dokončení tohto projektu. Podľa Howarda chápe netrpezlivosť fanúšikov, ktorí chcú vedieť, čo bude nasledovať.

- Reklama -

Zdôraznil však, že štúdio si vyberá správny moment na oznámenia a chce z nich spraviť výnimočné udalosti. Niektorí fanúšikovia špekulujú o vydaní Elder Scrolls 6 v roku 2027. Howard takýto scenár nepotvrdil a ponechal očakávania otvorené.

Bethesda sa výrazne zmenila

Bethesda Game Studios prešla za posledné roky zásadným vývojom. Fallout 4 patril medzi posledné klasické projekty štúdia pred veľkými zmenami. Fallout 76 priniesol multiplayerové mechaniky, s ktorými štúdio nemalo predchádzajúce skúsenosti.

Neskôr prišiel Starfield, najambicióznejší projekt Bethesdy a úplne nová značka. Ani jeden z týchto titulov nezaznamenal okamžitý triumf. Štúdio muselo reagovať na spätnú väzbu hráčov a dlhodobo hry upravovať.

Každá hra posunula vývojárov ďalej

Riaditeľka štúdia Angela Browder zdôraznila, že každý projekt Bethesde niečo priniesol. Fallout 76 naučil tím pracovať s multiplayerom a zvládať náročné obdobia po vydaní. Starfield podľa nej posunul štúdio ešte ďalej.

Vývojári vytvorili obrovský vesmír a získali skúsenosti, ktoré teraz využijú pri ďalších projektoch. Browder tvrdí, že vďaka týmto skúsenostiam bude Bethesda schopná vytvárať lepšie hry, aj keď sa vráti k známym značkám.

Televízny Fallout mení plány

Bethesda sa aktívne podieľa aj na televíznej adaptácii Falloutu. Prvá séria mala premiéru minulý rok, druhá séria začala tento mesiac a tretia už dostala zelenú. Todd Howard potvrdil, že budúci Fallout 5 bude rešpektovať časovú os seriálu.

Dej hry sa má odohrávať po udalostiach seriálu alebo paralelne s nimi. Televízna adaptácia si získala uznanie vďaka vernosti predlohe a kombinácii čierneho humoru s brutálnym postapokalyptickým svetom.

Otázka neznie či, ale kedy

Budúcnosť Falloutu nikdy nevyzerala silnejšie. Značka má aktívne hry, úspešný seriál a plnohodnotný vývojársky tím. Jedinou neznámou zostáva čas. Todd Howard síce fanúšikov zatiaľ drží v napätí, no jeho slová jasne naznačujú, že Fallout patrí medzi absolútne priority Bethesdy.

- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x