EA považuje reklamu v hrách za atraktívny zdroj príjmov

Dominik Cenkner

V Electronic Arts sa nevzdávajú túžby začleniť do svojich hier viac in-game reklamy. Najznámejšou reklamou priamo v hre je najskôr prezidentská kampaň Baraka Obamu v Burnout Paradise, práve od EA.

Podobné reklamy mala EA aj v Battlefielde 2142 a Need for Speed Carbon. Navyše od roku 2007 má EA dohodu s reklamnými spoločnosťami na integrácii zodpovedajúcej in-game reklamy priamo do titulov od EA Sports, ako EA Sports FC (predtým FIFA), Madden NFL, NHL, Tiger Woods PGA Tour, NASCAR a Skate.

- Reklama -

Teraz by EA rada týmito reklamami prekročila hranice športových hier a ponúkla ich v klasických hrách. Aby to ale fungovalo a príliš neotravovalo, musia byť vybrané veľmi starostlivo. Na tom teraz pracuje interný tím. Ten má zistiť, kde reklama dáva zmysel a hráčom nebude vadiť.

Nemá ísť o žiadne reklamné okno a iné otravné zverstvá. Namiesto nich má byť reklama začlenená do herného sveta, napríklad formou billboardu, prípadne produktu. Tieto reklamy majú byť atraktívnym zdrojom príjmov, aspoň tak o nich hovorí generálny riaditeľ Electronic Arts.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x