Hideo Kojima chce expandovať do ďalších druhov médií

Dominik Cenkner Dominik Cenkner

Japonský videoherný tvorca Hideo Kojima, ktorého mnohí poznajú vďaka sérii Metal Gear Solid či netradičnému dobrodružstvu Death Stranding, podpísal zmluvu s hollywoodskou talentovou agentúrou WME (William Morris Agency). Slúžiť by mala ako Kojimova spojka so svetom televízneho a filmového priemyslu.

Informácie pochádzajú z rozhovoru pre magazín Variety. V ňom sa populárny japonský tvorca rozhovoril o svojom pláne a jeho troch jednotlivých fázach.

- Reklama -

Prvá fáza sa zameriava na hru Death Stranding a jej rozšírenie na globálne platformy. Druhá fáza si za cieľ kladie expanziu do ďalších druhov médií, ako sú napr. filmy, anime, televízne drámy atď. Tretia fáza má o poznanie tajomnejší nádych. Kojima by v nej rád spolupracoval s talentovanými ľuďmi z celého sveta, aby vytvoril niečo úplne nové. Prím tu hrá pojem „digitálny”.

Zdá sa, že sa v budúcnosti dočkáme skutočne zaujímavých projektov. Hideo Kojima je u fanúšikov obľúbený vďaka svojmu jedinečnému prístupu k tvorbe, ktorá sa vymyká zažitým mantinelom herného priemyslu. Jeho ďalšia hra, Death Stranding 2: On The Beach, by mala doraziť v priebehu budúceho roku, a to exkluzívne na PlayStation 5.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x