Remake Splinter Cell opäť v problémoch: Ubisoft prišiel o druhého vedúceho vývoja

Dominik Cenkner

Remake Splinter Cell, presnejšie jeho vývoj, sa začína podobať na nekonečný príbeh menom Skull and Bones. Projekt totiž opustil už druhý hlavný režisér, čo vyvoláva obavy o jeho ďalší smer.

Na problém upozornil portál Tech4Gamers, ktorý si všimol novú pracovnú ponuku od Ubisoftu. Spoločnosť krátko zverejnila inzerát na pozíciu game directora pre Splinter Cell Remake, no rýchlo ho stiahla. Z opisu bolo zrejmé, že nový vedúci by mal mať na starosti smerovanie projektu, vedenie tímu, aj návrh herných mechaník a správania NPC postáv.

- Reklama -

Prečo Ubisoft ponuku zmazal? Možností je viac. Buď už našiel vhodného kandidáta, alebo sa snažil celú situáciu utíšiť, aby sa nešírili správy o vnútorných problémoch štúdia.

Prvý režisér projektu, David Grivel, odišiel už v roku 2022, krátko po oficiálnom oznámení remaku. V Ubisofte pracoval desať rokov. Jeho nástupca, Andrea Schmoll, teraz firmu tiež opustil – dôvody však nie sú známe. Ubisoft zatiaľ situáciu nekomentoval.

Remake Splinter Cell vzniká v engine Snowdrop, ktorý poháňa hry ako Avatar: Frontiers of Pandora či Star Wars Outlaws. Na vývoji pracuje štúdio Ubisoft Toronto. Cieľom je zachovať atmosféru pôvodného titulu, no zároveň priniesť moderné technológie, pokročilé stealth mechaniky a realistickejšie svetlo aj tiene.

- Reklama -

Podľa posledných únikov vraj interná verzia vyzerala veľmi sľubne, čo fanúšikom dávalo nádej. Po najnovších zmenách však opäť panuje neistota. Hra by mala vyjsť v roku 2026, no po aktuálnej reštrukturalizácii Ubisoftu je otázne, či sa tento termín podarí dodržať.

Niektoré tímy totiž prechádzajú do novej dcérskej spoločnosti, kde budú vznikať značky Assassin’s Creed, Far Cry a Tom Clancy’s Rainbow Six. To môže mať na vývoj očakávaného remaku výrazný vplyv.

- Reklama -
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x