Hneď po spustení Starfieldu sa začali objavovať prvé modifikácie. Niektoré sú iba vtipom, iné kompletne menia užívateľské rozhranie, pridávajú podporu DLSS 2/XeSS a DLSS 3 Frame Generation alebo zbavujú hru mnohých obrazoviek s načítaním. V príprave je tiež mód s textúrami vo vysokom rozlíšení od autora The Witcher 3 HD Reworked Project a Cyberpunk 2077 HD Reworked Project. Na komplexnejšie modifikácie si ale budeme musieť počkať, pretože oficiálna podpora je v pláne až na rok 2024.
Todd Howard, vedúci Bethesda Game Studios, to povedal v rozhovore s japonským magazínom Famitsu. Vyhlásil, že to urobia vo veľkom a hráči budú môcť vytvoriť takmer čokoľvek, rovnako ako v predchádzajúcich hrách tejto spoločnosti. Inými slovami by malo dôjsť k vydaniu Starfield Creation Kitu, aby záujemcovia mohli vytvárať nové úlohy, predmety, miesta či dokonca celé planéty.
Podpora modifikácií u Skyrim bola zhruba štyri mesiace po vydaní hry, zatiaľ čo pri Fallout 4 to trvalo nejakých šesť mesiacov. Bethesda si na podpore zakladá a vďaka fanúšikovským úpravám, vylepšeniu a novému obsahu naďalej žijú hry Skyrim Special Edition, ktorá ponúka približne 60 tisíc módov, a Fallout 4.
Na podporu módov čakajú aj majitelia Xbox Series X/S verzie Starfieldu, pretože dúfajú, že vďaka modifikácii dostanú do hry fanúšikovskú českú lokalizáciu.
Vývoj ovplyvnil koronavírus
Todd Howard v rozhovore pre The Washington Post priznal, že koronavírus ovplyvnil vývoj Starfieldu. Na začiatku roku 2020 vývojári prešli na prácu z domova a vývoj sa veľmi, veľmi spomalil. V tom čase prebiehal nielen vývoj samotnej hry, ale aj technológia Creation Engine 2. Keď bol stanovený termín vydania na november 2022, mal tím veľkú rezervu. Potom sa ale veci zmenili.
Howard prehovoril aj o obsahu, ktorý sa do Starfieldu nedostal. Do finálnej verzie sa nedostali stovky plánov. Okrem iného hovorili o rekonštrukcii jadrovej pustiny vo Washingtone D.C. z Falloutu 3, ale bohužiaľ v hre nie je.