Age of Empires IV zatiaľ nevyžaduje práce nadčas

Dominik Cenkner

O chystanom pokračovaní stratégie Age of Empires IV (AoE) sa v posledných dňoch povedalo už pomerne veľa. Svoju zásluhu má na tom sobotňajší stream Microsoftu, ktorý okrem plnohodnotných gameplay záberov priniesol aj viac informácií o hre samotnej.

Tento článok sa však bude zaoberať, ako už z titulku vyplýva, trošku inou témou, o ktorej sa pri vývoji hier hovorí čoraz častejšie. Týka sa to pojmu, ktorý sa v angličtine označuje ako „crunch“. Ide o akúsi kultúru, ktorá považuje za normálne obetovať práci i dlhé hodiny nad rámec stanovenej pracovnej doby. Našťastie, nie všetky štúdia takto fungujú a medzi tých šťastnejších sa podľa všetkého radia aj zamestnanci Relic Entertainment a ďalší, ktorí pracujú na Age of Empires IV.

- Reklama -

V rozhovore pre nemecký magazín Golem sa vývojári nechali počuť, že sa nadčasom vyhýbali už aj pri predchádzajúcich projektoch. Game director Quinn Duffy naznačil, že v tomto smere majú veľké šťastie.

„Ani si nepamätám, kedy sme naposledy crunchovali. Naposledy to bolo pri Company of Heroes 2, kedy sme niekoľko týždňov pracovali nadčasy,“ uviedol Duffy. Ako dodal, väčšina zamestnancov patrí medzi staršie ročníky, ktoré majú svoje rodiny a deti. V kreatívnych profesiách je podľa neho dôležité zachovať si čistú hlavu.

Na záver len dodáme, že Age of Empires IV by malo svetlo sveta uzrieť na jeseň tohto roka. Už teraz to vyzerá tak, že sa máme na čo tešiť.

- Reklama -
- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x