„Správajme sa k sebe s rešpektom,“ vyzýva štúdio Santa Monica

Dominik Cenkner

Na God of War: Ragnarök všetci netrpezlivo čakáme. Prvé potvrdenie o tom, že sa dočkáme pokračovania, sme dostali ešte v roku 2020, v septembri 2021 sme potom dostali prvý teaser, ktorý toho veľa neukázal, ale nadšenie hry ešte narástlo.

V priebehu mesiacov sme potom dostávali nové a nové informácie a všetko to malo vyvrcholiť koncom júna, kedy malo dôjsť k predstaveniu oficiálneho dátumu vydania a predstaveniu jednotlivých edícií. Konieckoncov špekulovali sme o tom aj v tomto článku.

- Reklama -

Nakoniec z toho ale nič nebolo. Čo bolo je len sklamanie fanúšikov, ktorí sa už nevedia dočkať. A kým časť hráčov vývojárov chápe, druhá ich bombarduje donekonečna sa opakujúcimi sa otázkami, či priam vyhrážkami. A presne na túto druhú skupinu už reagovalo aj samotné štúdio Santa Monica, ktoré na hre God of War: Ragnarök pracuje.

„Každý jeden človek v štúdiu Santa Monica pracuje na vytvorení hry, na ktorú sme hrdí, a dúfame, že sa vám bude páčiť, keď ju vydáme. Ako naši fanúšikovia nás inšpirujete a my chápeme vašu vášeň a túžbu po ďalších informáciách. Táto vášeň by však nikdy nemala byť toxická a rozhodne by nemala byť na úkor ľudskej dôstojnosti. Oslávme teda našu komunitu tým, že sa budeme k sebe navzájom, ku každej hre a ku každému vývojárovi správať s rešpektom,“ uviedla spoločnosť Santa Monica na Twitteri.

Phil Spencer tiež reagoval na situáciu, ktorá pôvodne vznikla na základe konkrétnych informácií od insiderov ako Jason Schreier a Snitch, ale neskôr sa vymkla spod kontroly. Riaditeľ Xboxu a hernej divízie spoločnosti Microsoft na Twitteri vyjadril osobnú podporu Corymu Barlogovi a zároveň podporil aj zvyšok tímu Santa Monica.

- Reklama -

Situácia v niektorých prípadoch na sociálnych sieťach zašla tak ďaleko, že niektoré vývojárky museli čeliť správam s nevyžiadaným sexuálnym obsahom alebo slovným útokom. Stojí za zmienku, že samotný Barlog, ktorý projekt ani nemá na starosti, naše očakávania miernil už pred údajným odhalením. Preto sa dalo spoľahlivo usúdiť, že k žiadnej udalosti na konci júna nedôjde.

Olej do ohňa v nevhodnej chvíli priliali aj novinár herného webu Bloomberg, Jason Schreier a Tom Henderson, ktorý je tiež známy „leaker“. V príspevku na portáli ResetEra zverejnenom tesne po štvrtkových nenaplnených špekuláciách Schreier zopakoval, že Ragnarök sa stále plánuje na november tohto roka, čo naznačuje, že jeho rozsah pravdepodobne prekoná predchádzajúci diel. To isté sa dá povedať aj o Hendersonovi, ktorý len s malou obmenou objasnil odloženie štvrtkového odhalenia, ako aj údajný obsah pripravovaných vydaní.

Santa Monica nie je jediné štúdio, ktoré čelí bombardovaniu

Ron Gilbert, tvorca hry Return to Monkey Island, tiež prežíva nepríjemné chvíle. Na osobné útoky, ktoré slávny vývojár dostal po nedávnom Directe, reagoval vyhlásením, že už nebude hovoriť o svojej hre a úplne zrušil svoj blog.

Aj my v našej redakcii sme len hráči, ktorí o hrách radi píšu, a preto hltáme každú jednu informáciu o našej obľúbenej hre, každú jednu špekuláciu a čakáme, či sa naplní. Na druhej strane útočiť na vývojárov len preto, že s hráčmi nezdieľajú postup napredovania s každou novou hodinou, striktne odsudzujeme.

- Reklama -
Komentovať
0 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre

Naša relácia

- Reklama -
0
Chceme počuť tvoj názor! Pridaj komentár :)x