Maca Walterse, projektový riaditeľ pre Mass Effect: Legendary Edition, prehlásil, že BioWare vynakladá nemalé úsilia za účelom zachovania funkčnosti už existujúcich modifikácií. Časť z populárnych módov pre pôvodnú trilógiu by podľa neho mohla byť prenosná aj do kolekcia remasterov. Vyplýva to z jeho príspevku na sociálnej sieti, ktorý si všimol portál PC Gamer.
Walters na osobnom Twitter účte v odpovedi fanúšikom pripomenul, že BioWare momentálne spolupracuje aj s moderskou komunitou. Cieľom tejto spolupráce je predovšetkým bližšie oboznámenie moderov s pridanými zmenami, ktoré môžu negatívne ovplyvniť chod vytvorených módov. V tento moment má preto prebiehať aj usilovné testovanie zoznamu najžiadanejších módov.
We’ve have been in touch with a few in the modding community to learn how best to a) update everyone on changes that will impact existing mods, and b) set the modding community up for success going forward. It’s ongoing, and we’ll discuss in more detail by launch.
— Mac Walters (@macwalterslives) February 4, 2021
Okrem toho Walters ponúkol aj menší náhľad do spôsobu, akým budú modifikácie v hre Mass Effect: Legendary Edition fungovať v budúcnosti. Uviedol, že zjednotenie systémov všetkých troch hier predznamenáva, že modovanie remasterov bude najviac podobné Mass Effectu 3. Toto však nepoteší hráčov pôvodnej trilógie. Tí totiž vedia, že práve úprava tretieho dielu vyžadovala špeciálnu sadu programov a komplikovanejší postup.
Tento týždeň sme sa dočkali aj predstavenia traileru a množstva noviniek, ktoré hra, resp. remaster ponúkne. Všetko sme vám preto zhrnuli v článku, ktorý rozhodne stojí za prečítanie.