Alan Wake 2 sa chce sústrediť na grafiku a atmosféru

Dominik Cenkner

Todd Howard so Starfieldom nie je jediný, kto sa v poslednom čase rozhodol uprednostniť vizuálnu stránku a atmosféru pred snímkovou frekvenciou. Rovnako ako Bethesda Game Studios sa rozhodlo aj fínske štúdio Remedy, hoci u Alana Wakea 2 napriek tomu ponúknu výkonnostný režim. Ten na konzolách PlayStation 5 a Xbox Series X umožní zahrať si napínavé, temné a akčné dobrodružstvo pri vyššej snímkovej frekvencii.

„Hra bola od začiatku vytváraná ako zážitok v 30 snímkach za sekundu so zameraním na vizuálnu stránku a atmosféru, ale nejakým spôsobom sa nám podarilo zahrnúť solídny režim Performance. O podrobnostiach sa porozprávame neskôr,“ uviedol šéf komunikácie Thomas Puha na sociálnej sieti X.

- Reklama -

Otázkou je, koľko to bude. Väčšinou tento mód vypne efekty ray tracingu a zníži grafiku, prípadne rozlíšenie, aby hra bežala pri 60 snímkach za sekundu. Keď bol Puha na toto opýtaný, odpovedal, že všetko ešte ladia. Takže zatiaľ stabilných 60 FPS u Alan Wake 2 potvrdených nie je.

Neskôr potvrdil, že hovorí čisto o konzolových verziách. Takže na počítači sa dá snáď očakávať odomknutá frekvencia snímok za sekundu.

Alan Wake 2 vyjde 27. 10. tohto roku pre PS5, Xbox Series X/S a PC (výhradne cez Epic Games Store). Predávať sa bude iba digitálne.

- Reklama -
- Reklama -

Naša relácia

- Reklama -